Gość specjalny

Gościem specjalnym konferencji "Sztuka eksportu" będzie Zuzanna Skalska, Partner Założycielski, 360Inspiration Współzałożyciel Future(s) Thinking Group, Praktyk Przyszłości.

DSCF0559 zmniejsz   Eksploruje i analizuje dane o innowacjach biznesowych w roznych dziedzinach przemysłu, korzystając z wielu transdyscyplinarnych źrodeł, na potrzeby budowania strategicznych scenariuszy rozwoju firm. Kariera Zuzanny rozpoczęła się w roku 1998 w Philips Design, gdzie przez wiele lat, pracowała w grupie odpowiedzialnej za Analizę Trendów w powstających tam wizjonerskich projektach przyszłości. Następnie przez blisko 15 lat pracowała jako konsultant w obszarze Design Management & Trends w wiodącym studiu projektowym w Holandii. W roku 2014 założyła firmę 360Inspiration, z którą pracuje z klientami z różnych branż. Jest wśród nich wiele światowych gigantów i rynkowych liderów. Zuzanna specjalizuje się w takich dziedzinach jak radykalne innowacje (Up-front innovation) i strategiczne myślenie o przyszłościach (Future(s) Thinking). Ściśle współpracuje z prezesami firm i członkami zarządów, doradzając im w kwestii możliwych scenariuszy rozwoju strategicznego, także z działami badań i rozwoju oraz z zespołami kreatywnymi. Ponadto, Zuzanna wykłada na wielu uczelniach, mocno angażuje się w przedsięwzięcia promujące design oraz uczestniczy jako prelegent w wielu opiniotwórczych wydarzeniach poświęconych innowacjom i ekonomii. 

 

CZAS VUCA “Są trzy rodzaje firm: Te żywe, te martwe i te, co zdobywają oceany” 

Codzienne wiadomości coraz bardziej zmieniają nasz zaufany geo-polityczny kontekst rzeczywistości. Co za tym idzie, wymagania rynku, z jakim firmy będą musiały się sprostać, zaczynają byc coraz bardziej zmienne i nieoczywiste. Biznes będzie musiał się przygotować na to, że zmienią się zasady dotychczasowej gry. Nastał czas VUCA. VUCA przypada na moment zmiany paradygmatu całego dotychczasowego systemu. Dlatego właśnie dziś, kluczowe jest zrozumienie różnorodnych sygnałów zmian aby zmniejszyć ich złożoność oraz dokonać syntezy danych zapewniąjących fundament rozwoju biznesu. Przyszłe myślenie to dobrze ugruntowane podejście do innowacji i projektowania nowych produktów czy usług, które przekształcają możliwości w wymierne rezultaty. Własnie te nowe możliwości stają się dzisiaj sprzeczne same sobie. Polaryzacja możliwości i wartości to dzisiejszy krajobraz w którym operuje kazdy przedsiębiorca. W swoim wykładzie Zuzanna przybliży nam nadchodzące Sygnały Zmian.

Zapisz się na konferencję Sztuka eksportu!